A marketing ma már leginkább az online térben zajlik, amihez még inkább speciális tudásra van szükség, a virtuális asszisztensek, vagy más szóval e-titkárnők nagy tapasztalattal rendelkeznek ezen a területen.
A vállalkozóknak kialakított marketing csomag minden fontos feladatot magába foglal. A jó reklámszövegírás a marketingstratégia egyik fontos eszköze. Egy ilyen szövegnek nem csak érdekesnek és figyelemfelkeltőnek kell lenni, de tartalmaznia kell a megfelelően elhelyezett kulcsszavakat is. Az így létrejött szövegeket fel lehet használni a céges weboldalon, vállalkozói blog bejegyzéseiben vagy hírlevélben egyaránt.
Aki nincs fent a Facebookon, az ma már igen nehezen lehet sikeres a marketing területén. A virtuális asszisztens vállalja az első lépésekért a felelősséget, azaz létrehozza az üzleti Facebook oldalt, és felfuttatja azt több ezer embert elérő hirdetési kampányokkal. A marketing csomag tartalmazza további fontos közösségi oldalak (Google+ és Twitter) kezelését is, hogy minél több emberhez jusson el a megbízó honlapja és szolgáltatása.
A dkk.hu weboldalon további ehhez hasonló hasznos szolgáltatásokat is meg lehet találni, amik kifejezetten a dunántúli kis- és középvállalkozások érdekeit és sikereit szolgálják.
A Google Adwords kezelése egy átlagos felhasználó számára bonyolult, valójában hosszú tanulás szükséges a megfelelő kezeléséhez. Egy e-titkárnő azonban néhány óra alatt a Google kereső előkelő helyére juttatja a megbízója honlapját. Az Adwords segítségével célzottan, releváns érdeklődők érkeznek a weboldalra, ahol megfigyelhető a látogatók viselkedése, ami felhasználható a további sikeres marketing kampányok szervezéséhez. Egy ilyen kampány egyben piackutatás is: így lehet megtalálni a megfelelő kulcsszavakat, és tökéletesíteni a kis- és középvállalkozók üzleti hirdetéseit.
A marketing legfontosabb célja az ügyfélszerzés, amihez időre és persze szakemberre van szükség. A vállalkozóknak biztosított üzleti csomagban az e-titkárnők komplex munkaköre kiterjed a sikeres marketingre is, ami költséghatékony és profitorientált. A csomagokat úgy állították össze, hogy a cégek weboldalára minél több potenciális látogató, vásárló vagy éppen ajánlatkérő felhasználó érkezzen.