Mit lehet tenni egy sikertelen webáruházzal?

Sajnos nagyon sok fejlesztő cég nincs kellően tisztában az alapvető marketing és keresőoptimalizálási szabályokkal. Elkészítenek egy modernnek nem nevezhető webáruházat, de az nem úgy teljesít, ahogy a tulajdonos azt elvárja. Ebben az esetben két út lehetséges. Az egyik az, hogy az üzemeltető bezárja, a másik az, hogy független szakemberhez fordul, aki feltárja a súlyos hibákat.

Mit lehet tenni egy sikertelen webáruházzal?

Webáruház elemzés kedvező feltételekkel

A legjobb megoldás az, ha a sikertelen webáruházak kapnak még egy esélyt. Sok esetben nem olcsók ezek a rendszerek, és nem biztos, hogy rögtön meg kell válni tőlük. Érdemes felkeresni egy szakembert, aki a webáruház elemzés után feltárja azokat a pontokat, amiken a tulajdonosnak javítania kell. Ezt megteheti úgy is, hogy rábízza a webáruház fejlesztőire, vagy az elemzőkre bízza a szakszerű javítást. Bármelyik út lehetséges, hiszen az elemzés mellé egy részletes dokumentum is jár, ami tartalmazza a legfontosabb javítanivalókat és tanácsokat a javítás elvégzéséhez.

Az elemzés ideje maximum egy hét, de a javítás akár hónapokig is eltarthat. Ez nyilván függ a webáruház méretétől és a felsorolt hibák mennyiségétől is. Aggodalomra semmi ok. Egy elemzés után fokozatosan mehet a munka, nem kell mindent egyszerre megoldani. A keresőrobotok érzékelni fogják a módosításokat, és a részeredmények is hozhatnak forgalmat a webáruházba.

A probléma akkor van, ha a tulajdonos nem foglalkozik a hibák javításával, és hagyja, hogy a befektetése elértéktelenedjen, és végül kárba vesszen. Sajnos nagyon sok ilyen eset van, éppen ezért nem mindegy, kire van bízva ez a fontos feladat. Olyan céget kel választani, aki tudja, mi kell ahhoz, hogy az elkészült webáruház sikeres legyen, és annyi profitot termeljen, amitől elégedett legyen a tulajdonos.


Kulcsszavak: Szolgáltatások, Webáruház elemzés
Dátum: 2019-02-22